Diete alimentare


Sanatate 10 diete cu care să slăbești în Trendurile alimentare după care să te ghidezi în noul an Odată cu noul an apar și diferite trenduri alimentare, menite să te ajute în lupta cu kilogramele în plus. De aceea, ți-am pregătit o listă cu 10 diete cu care să slăbești îndiete alimentare a o alege pe cea care se potrivește nevoilor tale diete alimentare stilului tău de viață. Iată 10 diete cu care să slăbești în 1.

Beneficiile unei diete

De asemenea, dieta Keto Lite presupune consumul de alimente fără gluten, ceea ce reduce numărul de carbohidrați. Ce spun oamenii de știință despre regimul alimentar 2. Alimentele menite să ajute la susținerea imunității sunt bogate în vitamina C de la grapefruit la broccoli și vitamina E de la nuci la avocado.

Alte alimente la modă pentru combaterea covid sunt socul, ceaiul verde bogat în antioxidanți şi vitamina D de la razele solare sau din diete alimentare, cum ar fi ouăle și usturoiul.

Sus Un regim alimentar sanatos contine carbohidrati si calorii in functie de varsta, sex si intensitatea activitatilor zilnice si o cantitate considerabila de legume si fructe.

Citeşte şi: Slăbește rapid în trei pași simpli. Regulile pe care trebuie să le respecți ca să scazi în greutate 3.

Date de contact

Un aspect important al dietei flexitare pe bază de plante este ca aportul de proteină să vină din surse vegetale, precum semințe de dovleac, migdale, mazăre și cânepă. Dieta cu alimente întregi inspirată de dieta Paleo Această dietă, care funcționează de 10 ani, susține că ar trebui să avem o alimentaţie ca cea a strămoșilor noștri.

diete alimentare

Asta presupune consumul majorității alimentelor de bază pentru vânători, cum ar fi fructele de pădure, nucile și carnea de animale sălbatice pește, pui, etc. Această dietă interzice consumul oricărui aliment care necesită tehnici agricole industrializate, inclusiv cereale, grâu, porumb și alimente procesate, cum ar fi zahărul. Ce să mănânci la fiecare masă ca să slăbești garantat 5. Postul intermitent Această dietă presupune să nu mănânci nimic pentru marea majoritate a zilei, având scopul de a ajuta oamenii să piardă în greutate, în mod natural, prin îndepărtarea obiceiului de a ronțăi diete alimentare.

Ce au descoperit cercetătorii de la Universitatea din California 6.

5. Postul intermitent

Dieta DASH Această dietă a fost dezvoltată pentru a preveni bolile de inimă și pentru a reduce tensiunea arterială ridicată. Deoarece scopul acestui stil de alimentație este reducerea tensiunii arteriale, aportul de sodiu este strict controlat la 2.

Pe lângă această restricție, dieta este destul de sănătoasă punând accent pe consumul unor diete alimentare sănătoase precum legume, fructe, cereale integrale, pește, carne de la păsări de curte și nuci.

diete alimentare

Dieta mediteraneană Este o dietă bogată în fructe, legume, cereale integrale, leguminoase și ulei de măsline. Carnea de pasăre, peștele și fructele de mare sunt recomandate în locul cărnii roșii.

diete alimentare

De asemenea, vinul roșu se consumă regulat în dieta mediteraneană, însă în cantități moderate. Sudiile arată că beneficiile dietei mediteraneene sunt multiple: o scădere mai bună în greutate, un control mai bun al nivelului de glucoză zahăr din sânge și o sănătate mai bună pe termen lung.

diete alimentare

Cum poți slăbi 4 kg în 6 zile 8. Se bazează, în mare, pe consumul alimentelor pe bază de plante, pe consumul de fructe, legume, cereale integrale, nuci, pește și produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și sodiu.

De asemenea, este indicat consumul de curcuma, ciocolata neagră, broccoli și Omega 3. Acești carbohidrați sunt renumiți pentru declanșarea simptomelor digestive incomode, cum ar fi gazele și balonarea, iar eliminarea lor se dovedește a fi o modalitate excelentă de a combate sindromul instestinului iritabil, fără a apela la medicamente.

Blogul Obio

Dieta volumetrică Ideea din spatele acesteia este să consumi cantități mari de alimente cu un conținut scăzut de calorii, pentru a declanșa senzația de plin.

Exemple de alimente permise sunt supele, precum supa de pui, legumele fără amidon, precum morcovii și kale și orice tip de fructe. Uitați de friptură, uleiuri bogate în grăsimi și ciocolată.