Cura de slabire cu orez brun. Citiţi de asemenea


Iată o dieta cu orez Rice Dietcare te va ajuta să scapi de kilogramele în plus, având rezultate spectaculoase.

cura de slabire cu orez brun

În general, orezul nu este recomandat în dietele de slăbit, însă potrivit specialiștilor acesta este cel mai bun aliment care te poate ajuta să slăbești. Este ușor de digerat și sărac în calorii, un pumn de orez, aproximativ 50 de grame, are doar 62 de calorii, în timp am slabit cu shake herbalife aceeași cantitate de cartofi conține de calorii.

Orezul ajută la slăbit pentru că atunci când este digerat are nevoie de acțiunea a numeroase enzime digestive care ard calorii.

cura de slabire cu orez brun

De asemenea, produce energie și reduce senzația de foame. Medicii recomandă ca această dietă să fie urmată timp de 15 zile, acesta fiind perioada necesară organismului de a purifica sângele și de a scăpa de kilogramele nedorite. Această dietă are rezultate spectaculoase, iar medicii recomandă ca în această perioadă să se facă și sport.

  1. WhatsApp Dieta cu orez brun ajută la pierderea în greutate dar și la recuperarea organismului.
  2. Cura slabire 3 zile
  3. Dieta cu orez te scapă de 10 kilograme în 14 zile. Are rezultate spectaculoase
  4. Vreau sa slabesc 5 kg in 10 zile
  5. Atunci cand vine vorba de mentinerea tineretii si greutatii corporale optime, specialistul aminteste despre cura cu orez.
  6. Exercitii slabit picioare femei
  7. Dieta de 7 zile cu orez brun: Scapa de colaceii de pe burta cat ai clipi! - zeinherbal.ro

Dieta cu orez. Ce ai voie să mănânci Dieta constă în două etape și se permite consumarea a 1.

cura de slabire cu orez brun

Ai voie să consumi legume și fructe proaspete, cereale integrale, proteine slabe și lactate fără grăsimi. Prima etapă durează șapte zile Ziua I: La micul dejun se consumă 2 fructe fără struguri, banane sau pereiar la prânz și cină câte o porție de orez fiert și apă plată Zilele II-VII: se urmează o dietă lacto- vegetariană.

Ceea ce presupune ca la micul dejun să se consume o portie de amidonoase fără pâineun fruct și un o porție de lactate fără grăsimi.

cura de slabire cu orez brun

La prânz și cină se pot convuma trei porții de amidonoase, 3 de legume și un fruct. Minim o porție cura de slabire cu orez brun zi din amidonoase trebuie să fie compusă din orez fiert. A doua etapa durează șapte zile Ziua I: se consuma doar orez fiert fara alte alimente și apă plată Zilele II-VI: minim o masă pe zi trebuie să fie formata din orez; în rest, se recomandă urmarea unei diete lacto-vegetariene, ca în etapa I.

Ziua VII: la micul dejun se mănâncă orez, pot fi două porții de amidonoase și un frunct.

La prânz se consumă 3 porții de amidonoase, trei porții de legume și un fruct, iar la cină 3 porții de amidonoase, trei de proteine sau 2 porții de lactatetrei porții de legume și un fruct Ghid pentru dieta cu orez Nu este recomandat să începeți dieta cu orez brusc. Înainte cu două săptămâni este important să reduceți consumul de grăsimi din alimentația dumneavoastră de exemplu, renunțați la pâinea cu un și la prăjeli. În timpul dietei ai voie să consumi daor apă plată.

Dieta de 7 zile cu orez brun: Scapa de colaceii de pe burta cat ai clipi!

Opțional în orezul fiert se poate adăuga puțină sare, o lingură de miso și susan. Se recomandă utilizarea orezului brun, deoarece majoritatea elementelor nutritive ale orezului se află în coji și acestea supraviețuisc doar în orezul brun. De asemenea, orezul brun este excelent pentru combaterea anumitor afecțiuni, precum constipație sau stres și este mai bun decât orezul alb pentru că atenuează senzația de foame pentru mai mult timp.

Citește și:.

MD Orezul brun - aliment-minune pentru cura de slăbire Sărac în grăsimi şi calorii, dar cu un conţinut ridicat de fibre şi nutrienţi, orezul este un aliment ce aduce numerose beneficii organismului. În lume există foarte multe varietăţi de orez, însă cele două sortimente, alb şi brun, sunt cel des întrebuinţate. Orezul brun este un aliment nutritiv, bogat în vitamine, pe care nu trebuie să-l excludem din alimentaţie. El conţine vitamina D, calciu, fibre, fier, tiamină şi riboflavină. Fiind foarte bogat în fibre, orezul brun oferă rapid senzaţia de saţietate şi ajută la îmbunătăţirea digestiei.