Reteta de slabit 14 zile


Ai voie să consumi somon afumat, cremă de brânză, spanac, broccoli, rubarbă, brânză feta - toate bogate în calciu.

reteta de slabit 14 zile

Se mai consumă alimente cu acizi graşi Omega 3: nuci, mazăre îngheţată, fasole roşie, alune, avocado, peşte gras, ulei de peşte, năut, etc, ce ajută la arderea caloriilor. Carbohidraţi fermentabili - fasole, linte, porumb, fasole verde, orez brun, ovăz, orz. Astaxantina - un puternic antioxidant natural, ce apără organismul împotriva radicalilor liberi, şi se regăseşte în alge marine, drojdia de bere, somon, păstrăv, creveşi, crustacee, etc.

reteta de slabit 14 zile

Regulile dietei de 14 zile: - mănâncă fructele doar până în ora Se stropeşte cu lime sau lămâie. ZIUA 2 Micul dejun: fructe proaspete, suc de fructe simplu sau tip shake Gustare: somon - se poate şi la conservă, castravete, pâinici sau bicuiţi de ovaz Prânz: supă picantă de cartofi, salată Gustare: baton de cereale Cina: piept de pui la grătar cu sos pesto sau pastă de măsline ZIUA 3 Micul dejun: fructe proaspete, suc de fructe simplu sau tip shake Gustare: legume crude şi humus Prânz: supă de vită cu orz, salată Gustare: Un ou fiert bine, cu şuncă Cina: spanac cu roşii şi puţin curry ZIUA 4 Micul dejun: fructe proaspete, suc de fructe simplu sau tip shake Gustare: pui, roşii şi câteva nuci Prânz: supă de mazăre cu lăptuci şi mentă, salată Gustare: legume crude piperinox pareri sos salsa Cina: creveţi picanţi.

reteta de slabit 14 zile