Program de slabit la sala pentru femei, Rutină de antrenament | Program de exerciții pentru fete - Myprotein Blog


Rutină de antrenament Myprotein pentru fete

Ei bine, planificarea unui program de exercitii la sala nu este atat de dificila pe cat crezi. Atata timp cat iti fixezi un obiectiv realist si nu te abati de la regulile dictate de la inceput, vei reusi sa pierzi kilograme pe saptamana.

slabire 60 kg

Am pregatit pentru tine un program de antrenament fizic de 4 saptamani, structurat pe zile, zone ale corpului si tipuri de exercitii. Iata in ce consta acesta! Program de exercitii la sala: luni - cardio si tonifierea bratelor Un program de exercitii la sala trebuie planificat pe zile si zone ale corpului.

Cum sa iti faci un program de exercitii la sala

Incepe programul de exercitii la sala cu 5 minute de incalzire pe bicicleta eliptica sau pe banda de alergare, efectuate in ritm lent, apoi inca 10 minute in ritm alert, crescand treptat viteza. Relaxeaza-te 5 minute. Si bratele au nevoie de intretinere fizica, asa ca este indicat sa introduci in programul de exercitii la sala cateva si pentru ele.

combinatii alimentare care te ajuta sa slabesti

Banca Scott si cablul sunt doua aparate pe care le poti utiliza pentru tonifierea program de slabit la sala pentru femei. Vezi aici ce exercitii iti recomanda specialistii! Ai brate subtiri si nu stii ce exercitii fizice sa realizezi?

reteta de slabit cu lamaie miere si hrean

Nu ai nevoie decat de gantere si de o banca. Uite aici exercitiile potrivite pentru brate subtiri! Program de exercitii la sala: miercuri - cardio si abdomene Incepe programul de exercitii la sala cu 5 minute de incalzire pe bicicleta eliptica sau pe banda de alergare.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată femeilor pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor simple și eficiente de ardere a grăsimii pentru femei, poți scăpa de grăsimea de pe burtă, coapse și brațe. Urmează programul de 30 de zile și dedică doar câteva minute pe zi pentru a pierde în greutate și a fi în formă!

Obtinerea unui abdomen plat implica determinare si multe exercitii care lucreaza aceasta zona a corpului. Spre exemplu, abdomenele realizate cu mingea din pozitia culcat, pe banca inclinata, te ajuta sa ajungi la rezultatele dorite in doar 4 saptamani, insa trebuie sa le efectuezi si dupa aceea, pentru intretinere.

alimentatie sanatoasa slabit

Afla de aici cum se realizeaza acest tip de exercitii pentru abdomen plat! Nu vrei sa ai doar un abdomen plat, ci vrei sa mergi mai departe pana la popularele patratele? Inarmeaza-te cu o cum sa slabesti tpu si pregateste-te sa faci doua exercitii surprinzatoare pentru femei.

Sculpteaza-ti un Corp Tonifiat si Feminin Folosind cele mai Moderne Strategii de Antrenament Sala pentru Fete si Femei Fara sa alergi ore in sir pe banda, sa faci exercitii masculine pe zile si grupe sau sa tii dieta Salutare, Sunt Olivia de la Femeia Fit, iar inainte de toate vreau sa te intreb ceva: Mergi la sala, faci exercitii si tragi tare la aparate, dar nu slabesti si colacelul de pe burtica e tot acolo, chiar daca dai tot ce poti? Te chinui cu alergare, cardio si greutati mici…dar in oglinda vezi celulita pe picioare, solduri late, aripioare, un fund moale si lasat? Nu stii ce sa mananci inainte si dupa antrenament sau daca shake-ul de proteine ajuta sau nu in slabire? Ceea ce am sa iti arat mai jos te va ajuta sa intelegi mai bine ce sa ocolesti daca vrei definire si slabire rapida. Si iti va deschide ochii la strategiile moderne, putin cunoscute de antrenorii de moda veche, despre cum ar trebui sa te antrenezi ca femeie in sala de forta.

Afla de aici in ce constau ele! Realizeaza inca 10 minute de antrenament cardio pe bicicleta eliptica sau pe banda de alergare, pentru incheiere.

Program de exercitii la sala: vineri - cardio, posterior si picioare Incepe antrenamentul cu cele 5 minute de incalzire, fie pe bicicleta eliptica, fie pe banda de alergare.

tipuri de salate pentru slabit

Citeste aici de ce trebuie sa tii cont atunci cand le efectuezi! Incheie antrenamentul cu 10 minute de jogging pe banda de alergare. Este recomandat sa mergi aproximativ 30 de minute in ritm alert.

ce nu trebuie sa mananci cand vrei sa slabesti

De asemenea, ai putea sa te interesezi daca sala la care mergi are in program si ore de aerobic, dans sau daca poti sa practici kickboxing. Secretul unei siluete armonioase nu este chiar atat de greu de descoperit. Alaturi de o dieta echilibrata si de un somn de calitate, acest program de exercitii la sala iti va oferi rezultatele dorite.

Zona musculara.

5 Sfaturi pentru Incepatori!