Reteta de slabit mediteraneana. Dieta mediteraneană, cea mai populară reteta de slabit


Dieta mediteraneană, cea mai populară reteta de slabit 1 februarie de Reteteslabit Dieta mediteraneană este un plan alimentar popular, care este flexibil, ușor de urmat, și a fost demonstrat de a reduce riscul de boli cronice și mortalitatea generală.

reteta de slabit mediteraneana metode de slabit foarte repede

Este considerată de nutriționiști una dintre cele mai sănătoase diete din lume. Se bazează pe stilul de viață al țărilor mediteraneene precum Grecia și Italia și se concentrează pe consumul de legume, fructe, cereale integrale, fasole, leguminoase, pește, ulei de măsline, nuci și semințe.

Dieta mediteraneană este săracă în carne roșie, zahăr și grăsimi saturate, dar reteta de slabit mediteraneana un consum moderat de vin.

reteta de slabit mediteraneana lipidoslim prospect

Mănâncă multe legume. De la o farfurie simplă de roșii proaspete feliate, presărate cu ulei de măsline și brânză feta sfărâmată, până la salate uimitoare, verdeață cu usturoi, supe și tocănițe parfumate, pizza sănătoase sau amestecuri prăjite la cuptor, legumele sunt de o importanță vitală pentru gusturile proaspete și arome delicioase ale Med Diet.

Informatii de baza despre dieta mediteraneana Dieta mediteraneana este formata din alimentele pe care oamenii le consumau, in mod traditional, in tari precum Italia si Grecia in anii In urma cercetarilor s-a observat ca aceste persoane erau exceptional de sanatoase in comparatie cu americanii, de exemplu. In plus, tot datorita alimentatiei, acesti oameni aveau un risc scazut de a dezvolta mai multe boli cauzate de stilul de viata. Beneficiile dietei mediteranene Alimentatia influenteaza multe aspecte ale starii de sanatate, printre care si sanatatea creierului. De aceea, o dieta sanatoasa poate imbunatati capacitatea de gandire, memorare si procesare a informatiilor pe masura ce inaintam in varsta.

Schimbați modul în care vă gândiți la carne. Dacă mâncați carne, aveți cantități mai mici — fâșii mici de sfoară într-un sotat de legume sau un fel de mâncare de paste decorate cu cuburi de prosciutto. Bucurați-vă de câteva produse lactate.

reteta de slabit mediteraneana dieta de slabit cu oua si grapefruit

Consumați iaurt grecesc sau simplu și încercați cantități mai mici dintr-o varietate de brânzeturi. Mănâncă fructe de mare de două ori pe săptămână. Peștii, cum ar fi tonul, heringul, somonul și sardinele, sunt bogate în acizi grași omega-3, iar scoicile, inclusiv midiile, stridiile și scoicile, au beneficii similare pentru sănătatea creierului și a inimii.

Gătiți o masă vegetariană o dată pe săptămână. Construiți mese în jurul fasolei, cerealelor reteta de slabit mediteraneana și legumelor și sporiți gustul cu ierburi parfumate și condimente.

Dieta mediteraneană pe zile

Pe drum, încercați două zile pe săptămână. Folosește grăsimi bune. Includeți surse de grăsimi sănătoase în mesele zilnice, în special ulei de măsline extravirgin, nuci, arahide, semințe de floarea soarelui, măsline și avocado. Treceți la cereale integrale.

Boabele integrale sunt bogate în mod natural în numeroși nutrienți importanți; gustul lor mai plin, mai nutrit și extra-fin te menține mulțumit ore întregi. Gătiți boabe tradiționale mediteraneene cum ar fi bulgur, orz, farro și orez brun, negru sau roșu, și preferați produsele făcute cu floare de cereale integrale.

La desert, mâncați fructe proaspete. Alegeți dintr-o gamă largă de fructe proaspete delicioase — de la fructe proaspete și portocale la rodii, struguri și mere.

Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez

În loc de înghețată sau prăjituri zilnice, salvați dulciurile pentru o delectare specială sau o sărbătoare. Ce alimente se consumă în dieta mediteraneană? Este și despre a fi activ.

Așadar, încercați să faceți cel puțin 2 ore și jumătate de exerciții moderate până la viguroase pe săptămână. Este bine să faci reprize de 10 minute sau mai mult pe parcursul zilei și săptămânii. Alegeți exerciții care vă fac inima să bată mai repede și să vă facă să respirați mai tare.

De exemplu, mergeți la o baie sau o plimbare plină de viață sau plimbare cu bicicleta.

Dieta mediteraneana: meniu pe zile. Cum slabesti fara sa te infometezi cu „cea mai eficienta dieta”

De asemenea, puteți obține o activitate aerobă în rutina zilnică. Aspirarea, treburile casnice, grădinăritul și lucrările în curte pot fi toate aerobice. Nu înlocuiește sfatul sau ajutorul profesionist și nu ar trebui să se bazeze pe acesta pentru a lua decizii de niciun cafea de cicoare pentru slabit. Orice acțiune pe care o întreprindeți cu privire la informațiile prezentate în acest articol este strict pe propria răspundere și risc!

Curiozitatea însă m-a făcut să ţin dieta mediteraneană cu care am slăbit 2kg.