Reteta de slabit cu varza murata


Ziua 1 Consumă pe tot parcursul zilei în jur de 1 kilogram de varză. Pentru cele mai bune rezultate, îţi recomandăm ca în prima zi a dietei să mănânci varză murată simplă.

reteta de slabit cu varza murata

Astfel, soliciţi metabolismul să ardă rapid grăsimile şi începi să-ţi detoxifici organismul. În ciuda a ceea ce poate ai auzit, varză murată nu favorizează retenţia apei în organism, ci o combate, acţionând că un diuretic.

reteta de slabit cu varza murata

Ziua 2 Poţi reduce cantitatea de varză murată la aproximativ de grame. În această zi mai poţi consuma un ou fiert la gustarea dintre micul dejun şi prânz şi mere la masa de la prânz.

reteta de slabit cu varza murata

Cina din cea de-a două zi a dietei poate constă într-un preparat pe baza de varză murată. Mod de preparare: După ce ai scos varza de la desărat, tai-o în fâşii. Căleşte o ceapă într-o tigaie cu puţin ulei de măsline.

reteta de slabit cu varza murata

Adaugă făşiile de varză, piper şi alte condimente, plus o cană de apă şi lasă mâncărica pe foc până ce varză se înmoaie uşor. Ia tigaia de pe foc şi răstoarnă compoziţia într-un vas yenna.

reteta de slabit cu varza murata

Adaugă pastă de roşii peste varză şi introdu vasul în cuptorul încins, până când mâncărica se rumeneşte. O altă variantă ar fi să prepari o mâncare la cuptor, din varză murată, cartofi copţi, puţin lapte, 20 de grame de unt, ceapă şi condimente.

reteta de slabit cu varza murata

Ziua 3 În această zi poţi combina meniurile din primele două zile. Dieta cu varză murată nu îţi asigura toţi nutrienţii de care ai nevoie aşa încât nu este recomandat să o repeţi mai devreme de o lună.

Alimentație Nu este o noutate că varza murată este o sursă bună de sănătate — săracă în calorii și bogată în enzime și vitamina C, te ajută să slăbești ușor și sănătos. Dar știai că acest aliment te protejează de cancer, sprijină în mod natural procesele digestive și mențin sănătatea florei intestinale. Inclusiv, probioticele care se obțin datorită procesului de fermentare a verzei, sporesc absorbția de vitamina B, minerale calciu, fier, zinc, cupru, magneziu și fosfor și sintetizează unele vitamine cum ar fi acidul folic și vitamina K.