Alergatul arde grasimea


Generalitati

Sus Ideea cea mai vehiculata este ca exercitiile cardio sunt o mai buna metoda pentru a scapa de surplusul de grasime decat mersul pe jos. Insa, veti afla exact de ce mersul pe jos este o practica mai benefica si eficienta pentru a slabi decat alergatul.

alergatul arde grasimea

Multe persoane opteaza pentru exercitiile cardio pentru a arde grasimile si a pierde din greutate. Totusi, aceste exercitii nu vizeaza castigarea in masa musculara, ci doar de a avea rezistenta pentru a practica culturismul, in special.

alergatul arde grasimea

Pe de alta parte, exercitiile cardiovasculare pot influenta functionarea tiroidei. Aceasta glanda produce un hormon numit tiroxina totala T4 care, in prezenta iodului, se transforma in T3 triiodotironina. Acesta din urma stimuleaza metabolismul.

🍀Cum scapi de burta? 10 solutii de dat burta jos - Eu stiu TV

Exercitiile cardio fac posibila cresterea cantitatii de cortizol, un hormon al stresului care da senzatia de foame. Acest efect se poate explica prin nevoia organismului de supracompensare a caloriilor care au fost arse, ceea ce poate fi la originea consumului excesiv de calorii.

Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand? Este esential sa o iei treptat, sa cresti intensitatea si distanta parcursa pe masura ce organismul se obisnuieste cu efortul fizic, motiv pentru care, daca esti incepator in ale alergarii, poti urma programul de aici. De asemenea, este esential sa realizezi faptul ca alergand o data pe saptamana 3 ture in jurul blocului nu vei slabi, insa nu trebuie sa tragi concluzia ca alergatul este o metoda ineficienta de a obtine silueta dorita, deoarece aceasta este modalitatea sigura de a renunta. Pentru a slabi sanatos, nu trebuie sa pierzi mai mult de ½ -1 kg pe saptamana prin alergare SI cu ajutorul unei diete corecte.

In consecinta, va veti simti infometat si puteti dezvolta rezistenta la insulina, avand in vedere cantitatea de cortizol produsa. Din pacate, alergatul arde grasimea doza de cortizol, glanda tiroida nu produce hormonul T4. In consecinta, aceasta perturba procesul metabolismului, slabeste corpul si reduce capacitatea de a arde grasimile.

Distribuiți pe Twitter fot. Alergatul timp de 30 de minute, va arde aproximativ de calorii. Pentru comparație, yoga arde aproximativ de calorii în 30 de minute de exercițiu. S-ar putea să te gândești acum că, cu cât alergi, cu atât mai multe calorii arzi și pierzi în greutate mai repede, dar, din păcate, cu cât alergi, cu atât corpul devine mai eficient — ceea ce înseamnă că vei arde mai puține calorii.

Facand aceste exercitii intr-un mod excesiv poate reduce masa musculara, perturba hormonii, metabolismul si poate conduce la luarea in greutate. Alergandcorpul arde caloriile si masa musculara. Persoanele supraponderale trebuie sa evite alergatul pentru ca aceasta poate dauna genunchilor si articulatiilor.

alergatul arde grasimea

Mersul pe jos nu are acelasi efect ca alergatul atunci cand vine vorba de arderea caloriilor. Totusi, aceasta activitate este mai benefica, deoarece produce cortizol in cantitati mici.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

De aceea, senzatia de foame va fi mai redusa. De fapt, alte studii care s-au dedicat asupra beneficiilor sportului asupra sanatatii arata ca mersul pe jos este castigator in fata alergatului. Astfel, riscul celor care prefera sa mearga mai mult pe jos este mai scazut in cazul hipertensiunii arteriale, al excesului de colesterol, al diabetului si al bolilor cardiace decat cei care alearga deseori.

Atentie, de precizat faptul ca persoanele care alearga sunt mult mai bine clasati decat sedentarii. Mersul pe jos este binecunoscut pentru binefacerile sale, pentru ca lucreaza toti muschii coapsele, fesierii, spatele, abdomenul si formeaza silueta. Patrunde in rezervele de grasime si in muschi incetul cu incetul. Pentru a avea rezultate satisfacatoare, trebuie sa mergeti pe jos cel putin 30 de minute pe zi.

alergatul arde grasimea

Este preferabil sa practicati aceste exercitii in locuri fara circulatie si mai putin poluate, ca malul marii, parcuri sau paduri. Acest exercitiu este recomandat pentru persoanele care sufera de boli ale inimii, pentru ca tonifiaza muschii, dar si pentru diabetici si pentru persoanele care sufera de osteoporoza.

Mergand 30 de minute, veti arde in jur de de calorii.

  1. Cum faci sa arzi mai multa grasime cand alergi
  2. Sambata, 04 Decembrieora Daca ai decis sa incepi si tu sa alergi, insa nu esti tocmai multumit cu rezultatele de pana acum, afla ca exista cateva trucuri care sa maximizeze arderile de calorii.

Mersul pe jos creeaza dopamina si serotonina care stimuleaza sentimentul de motivatie si de bunastare. Faceti sedinte de la 30 pana la 60 de minute, de 3 ori pe saptamana, apoi de 6 ori pe saptamana.

Mersul este un antidepresiv recomandat, pentru ca va alergatul arde grasimea de stresul cotidian. Binefacerile mersului pe jos: -Reducerea riscului bolilor de inima; -Scaderea tensiunii arteriale.

alergatul arde grasimea